one tree hill har paus

I söndags så tänkte jag se på one tree hill. Men jag tänkte sedan efter och kom fram till att jag skulle skippa detta avsnitt med. Har faktiskt redan sett det på www.uwatchonetreehill.com fattade inte mycket av vad dem sa, men aja. Men även om jag hade slagit på kanal5 på tv:n så hade jag inte fått sett det. Läste på denna blogg att one tree hill har tagit en paus. Så jag gick in på www.kanal5.se/onetreehill och läste. Då såg jag att one tree hill har tagit en paus och kommer tillbaka i sommar igen. Vad ska jag nu göra kl.18 på söndagarna? :( Det är ju säsong 8 i one tree hill nu. Det kanske blir en säsong 9 också. Men cw är tveksam. Men ändå med, haha? Men vi får hålla tummarna så hårt vi bara kan & hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-postadress(FRIVILLIGT): (publiceras ej)

DIN HEMSIDA/BLOGG HÄR:

DIN KOMMENTAR HÄR:

Trackback
RSS 2.0