favoritbild


Kommentarer
Postat av: Novala - foto & webbdesign

Sv: Jag kan inte säga NÄR jag är klar. Det har jag sagt innan, det får ta sin tid. Jag gör ju som sagt inte designer egentligen, detta var bara ett undantag och jag gör så gott jag kan. Har tex varit sjuk (öroninflammation) och ätit penicillin hela veckan, så jag har inte haft tid helt enkelt.



Förresten, när vi ändå pratar om designen, tror du att du skulle vilja ha en annan mer exakt färg än "ljusblå/mörkblå"? För det finns ju så himla många nyanser man kan välja emellan och det är svårt att veta vad du tycker är snyggt haha :P Skulle i alla fall bli klar snabbare om du sa det ;)

2011-04-02 @ 19:20:35
URL: http://novalas.se

Kommentera inlägget här:

DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-postadress(FRIVILLIGT): (publiceras ej)

DIN HEMSIDA/BLOGG HÄR:

DIN KOMMENTAR HÄR:

Trackback
RSS 2.0